Veelgestelde vragen

Onderstaand vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op.

Ja, wij bieden traumaopvang aan werkgevers en werknemers, aan zowel teams als individuen.

Het eerste contact vindt bij voorkeur binnen 24 uur na de gebeurtenis, incident of melding plaats.

Het coronavirus brengt veel vragen en veranderingen met zich mee. Maar ook door de maatregelen van de overheid veranderd er voor sommige mensen veel. Deze veranderingen kunnen als ingrijpend of beangstigend ervaren worden. Ondersteuning of (trauma)opvang bij deze verandering kan bijdragen aan behoud of herstel van (mentaal) welzijn.

Zeker! U kunt ons altijd consulteren. Wij zijn telefonisch te bereiken, maar ook beeldbellen is mogelijk. Op die manier kunnen we samen bedenken wat mogelijkheden zijn. Bijvoorbeeld om verwijzing van een medewerker te voorkomen. 

Uiteraard. Soms bieden werkgevers hun medewerkers de mogelijkheid om zonder tussenkomst of akkoord van de werkgever een eenmalig consult te kunnen hebben. Achteraf informeren we (niet inhoudelijk, tenzij anders afgesproken met de medewerker) met de werkgever dat er een consult heeft plaatsgevonden.

Hier vindt u onze contactgegevens.

Wij hebben meerdere kantoorlocaties in Zeeland. Hoofdlocaties zijn gevestigd in Koudekerke en Heikant, maar we komen ook bij bedrijven en bij medewerkers thuis. 

Via de aanmeldknop op de website kunt u een medewerker aanmelden. Wij vragen de voor ons essentiële informatie. Na aanmelding zullen wij telefonisch contact met u opnemen voor eventuele vragen of een persoonlijke toelichting.

Bellen kan uiteraard ook.

Na aanmelding zal gekeken worden of u een voorkeur uitgesproken heeft en of een expertise gevraagd is van een van onze hulpverleners. Als hier geen sprake van is zal bekeken worden bij wie de medewerker het snelste terecht kan. 

Uiteraard, indien u nog geen digitale factuur ontvangt kunt u dit kenbaar maken via ons email adres mail@mwago.nl. Vernoem hierin welk e-mailadres gebruikt kan worden voor de facturering. Als er sprake is van een inkooporder of ander kenmerk kunt u dat ook in die e-mail weergeven.

U kunt met uw persoonlijke inloggegevens inloggen. Heeft u deze nog niet? Dan kunt u contact met ons opnemen.

Dat is afhankelijk van de aard van de hulpvraag.

Hoe werkt een aanmelding?

  • U neemt contact met ons op
  • Er volgt een intakegesprek
  • Vervolgtraject bepalen / uitvoeren
  • Rapporteren