Veelgestelde vragen

HOE LANG DUURT HET VOORDAT MIJN AANMELDING WORDT OPGEPAKT?

Wij pakken uw aanmelding binnen maximaal 5 werkdagen op, maar in de meeste gevallen gebeurd dit veel sneller.

WAAR ZIJN JULLIE GEVESTIGD?

Wij hebben meerdere kantoorlocaties in Zeeland. Hoofdlocaties zijn gevestigd in Koudekerke en Heikant, maar we komen ook bij bedrijven en bij medewerkers thuis. 

HOE KAN IK EEN MEDEWERKER AANMELDEN?

Via de aanmeldknop op de website kunt u een medewerker aanmelden. Wij vragen de voor ons essentiële informatie. Na aanmelding zullen wij telefonisch contact met u opnemen voor eventuele vragen of een persoonlijke toelichting.

Bellen kan uiteraard ook.

WIE NEEMT DE AANMELDING IN BEHANDELING?

Na aanmelding zal gekeken worden of u een voorkeur uitgesproken heeft en of een expertise gevraagd is van een van onze hulpverleners. Als hier geen sprake van is zal bekeken worden bij wie de medewerker het snelste terecht kan. 

KAN IK EEN DIGITALE FACTUUR ONTVANGEN?

Uiteraard, indien u nog geen digitale factuur ontvangt kunt u dit kenbaar maken via ons email adres mail@mwago.nl. Vernoem hierin welk e-mailadres gebruikt kan worden voor de facturering. Als er sprake is van een inkooporder of ander kenmerk kunt u dat ook in die e-mail weergeven.

HOE KAN IK HET KWALITEITSSYSTEEM RAADPLEGEN?

U kunt met uw persoonlijke inloggegevens inloggen. Heeft u deze nog niet? Dan kunt u contact met ons opnemen.

WAT IS DE LOOPTIJD VAN EEN HULPVERLENINGSTRAJECT

Dat is afhankelijk van de aard van de hulpvraag.